långtråkigt

Sov du i din egen säng i natt? ja, självklart, finns ingen härligare en min.
Hur lång är du? runt 162
Har du nån gång råkat ut för en allvarlig olycka? nej, inte vad jag vet, jag har sytt 3 gånger underhakan iallafall
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? åker jag buss går ja upp halv 7 annars 20 över 7. på vardagar alltså
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? jag gillar att fota, men ibland kan d ju vara kul att vara med på bild
Har du blivit sårad av en kille? jorrå, sånt är livet
Tänker du mycket? om jag gör, jag dagdrömmer 24
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? ja, en idag faktiskt
Kan du vissla? självklart, både innåt och utåt.
Hade du en trevlig kväll igår? hm, jorrå det var kul att åka moppe med victor
Tittade du på tecknat när du var liten? det är ju det ända roliga på tv
Äger du några popband t-shirts? nej, eller jag har ramones, the clash och ebba grön. men d är ju inte pop ...
När flög du senast? ett år sedan kanske, till new york
Pratar du några andra språk? nej, rätt tråkigt faktist men jag är inge bra på språk.
Har du gråtit offentligt? massa gånger
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? piercing i underläppen, högra sidan
Vad har du med dig in på bion? tuggummi
Vad har du för väder? snösnö och åter snö
När sov du senast på golvet? nej det kan ja ju inte göra, bara om man har massa kuddar
Gillar du din boendesituation? jo då, men bara om jag hade närmare en 1,5 km till bussen
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? mer en 10, men sånt hinner jag inte med
Är dina dagar fullbokade och stressiga? ja, det har jag faktist. men jag gillar det
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? jo, det kan ju var så ...
Hur gammal blir du nästa födelsedag? 16
Tror du på liv på andra planeter? ja faktist. det kan ju inte bara vara jorden av miljontals planeter som har liv?
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? 'alice,va fan du har en häst att tänka på'  höhö ...
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? nej aldrig, jag är jordnära
Tycker du om att krama folk? ja älskar att kramas
Äger du en digitalkamera? ja, en digital systemkamera
Vilka kändisar har du blivit jämförd med? nej, inte vad jag kommer på nu faktist
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? super irriterande
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? nej, men skulle jag varit med när djuret slaktades eller 'kännt' djuret skulle jag total vägrat äta köttet. vem gör inte det lixom ?
Är du mörkrädd? nja, jag går hellre i kolmörkt utan ficklampa än med.
Tre saker du alltid har med dig? mobil, busskort och hörlurarna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0