painfull

ni vet när man gör illa sig ? man kanske ramlar från cykeln och skrapar upp knät. eller kanske blir stämplad av sin häst. sådant gör väldigt ont, sådär ont att man bara måste sätta sig ner och man skakar med hela kroppen för att inte hjärtat ska stanna. ah, precis nu förstår du ? sådant gör jävligt ont, men inte lika ont som att bli sårad av en kompis. precis det jag har blivit. denna tjej är anonym eftersom jag ändå står henne nära. hade hon bara varit en kompis skulle jag lägga ut för och efternamn, adress och telefon nummer. jag lovar att när min kompis ser det här kommer hon bli rasande. men dom konsekvenser hon startat får hon faktiskt ta. är man med i leken , får man leken tåla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0