rubrik här

jaa, bara för att anna och malin så ska jag. (tar bara första delen)

Den/det senaste:

Du åt? - mammas american cockies
Du drack? - mjölk
Du kramade? - ivana
Du tittade på tv med? - hm... senast ja glodde på tv var ... förra onsdan då jag kollade på oc boxen. själv
Du satt vid datorn med? - louise i lördas, sitter annars själv
Du sov med? - victor
Du skrattade med? - louisen den fisen
Du brottades med? - victor och jesper
Vad ska du göra imorrn? - solvalla med pollen
Vad har du gjort idag? - skolan sedan till feliciti
Va det kul? - så jävla spänt i skolan mellan mig och min svikande kompis
Vad vill du ha? - en frisk häst
Vad har du för mkt av? - saker överhuvud taget, dom väller över allt ! jag blir tokig
Är du singel? - ja eftersom han vänster prasslade med min kompis
Är du kär? - nej, skitungen är en ko men känslorna är kvar
Vad vill du göra nu? - tävla.. eller så vill jag slå in skallen på dom
Planer till helgen? - dra ut med kompisar
Har du mer en 5 tröjor? - men snälla ...
Har du mer en 2 byxor? ååååh va är det för dumma frågor
Vill du sova nu? fan sova är en drog och jag missbrukar säger jag bara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0