visste du att ...

... jag får köra moppe?
... jag bor på landet ?
... jag äger en egen häst?
... jag och min bästis är precis lika långa?
... jag har varit gymnast?
... när jag var lite tävlingsimmade jag i 7 år?
... jag kan spela både gitarr, trummer och piano?
... min mammas morfar var med i OS ?
... jag skrev egna låtar vid 10 års ålder ?
... har fått sytt 3 gånger under hakan?
... aldrig brytit någonting ? (om det inte var mina revben när jag va liten)
... bor 50 m från vattnet och har sjöutsikt?
... jag var med på mina föräldrars bröllop, bara ett år
... jag varit på elverket ?
... varit i över 11 länder?
... jag sett britney spears in the real life.
 
det var lite om mig bara

Kommentarer
Postat av: Jennifer

om du har kvar låttexterna, lägg upp nån ? (:

2009-03-15 @ 20:28:05
URL: http://proud.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0