bye bye love

nu i två veckor kommer jag praoa på solvalla travskolan. mitt abetspass börjar klockan 8.00 och slutar 16.30. alltså en och enhallvtimme mer än vad man enligt lag får praoa i sverige. det är alltså mellan 5 och 7 timmar. vi ska ioch försig vara med och delta på deras kurser och jag hoppas att det inte blir bara mocka all day long. igentligen skulle jag inte bry mig ett skvatt om det inte var så att jag hade häst. men nu har man ju det och är tvungen att sköta och ta hand om felicia. imorgon blir det lite lättare eftersom hon drar ut på lösdrift, alltså bete nu för sommaren. men, imorrn blir det fullspäckat schema. solvalla snabbt till stallet, dra till träningen och sedan hem. jag blir hemma fram åt 9 halv 10 imorrn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0