crazy night!

yello sunshines ! hur står det till här då ? jo,då tack som frågar, allt är bra här. blev en super tråkig fredagkväll i fredags, drog till stan med barndomsbästisarna ulla och berit. nej sanna och karolina (lina) heter dom ju. köpte 2 otroligt fina nagellackar (tuggumirosa)shampoo/balsam för tort hår från phc samt en hår blekning. nej mitt hår blev inte mycket ljusare, vilken bluff där alltså !

lördagen bestod av att jag, malin och anna hittade en ny liten väg i skogen vi red med hästarna. lite galet blev det där men trevligt värre var det ju. på kvällen skulle jag till louise och möta j&j, men gissa vad, jo precis moppen vill inte starta. bara att rulla hem skiten. men louise kommer cyklande hem till mig och vi drar ut och tänker chilla vid badet, där j&j&b står med sina otroligt 'fina' moppar, vi bestämmer oss för att åka hem till jesper, så j&j&l åker turk på jimmies moppe och jag bakpå BBBBjörnen.

söndag. dagen börjar självklart med trampbils rejs ner för min backe utanför mig på en otroligt liten trampvil för 5 åringar vi klämmer in oss på, klädd i pyjamas. jag spejjande efter bilar och louise som sitter och super skriker framför mig, jag trodde ärligt talat vi skulle dö, åtminstånne vurpa. på kvällen efter felicia går jag till josef, där middagen blir serverad som tacos. smärrigt. och en glass efter det. glupska tjockisar. nu sitter jag här och undrar vad jag ska ha på mig, malins skjorttunnika jag fick av henne ska jag nog ha. :) HÄjdo


Kommentarer
Postat av: FeLICIA AHLSTRÖM

ÅÅÅ HÄLSA MINA FINA TJEJER FRÅN MEJ :]

Erika, Carro och Hannah ;]

2009-05-28 @ 19:42:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0