en kort sammanfattning

eftersom i två veckor har jag haft fullt upp med annat som man har märkt? en kort sammanfattning av dessa två veckor

jag och josef blir tillsammans
vg på musik provet
kommer 4 på tävlingen med över 60 %
jag jobbar för (operation dagsverk vi hade i skolan i torsdags) mamma som personal shopper
träffade louise norman igen på valborg
tagit årets första dopp med malin
jag klarar dom tre sista dagarna innan praon
kollat på tävlingar idag och igår i stenhamra (malin tävlade)
snackade nonstop om allt och inget till klockan halv två igår
papparatzi på tävling
första hoppträning på en månad
bränner mig för första gången i år
springer först av alla tjejer i klassen på cooper

vad mer ? jag tror jag inte just nu kommer på något.
jo lite till mamma nu, snälla jag måste ha treton nu.
mina gamla stövlar är paj och medge att jag är värld
nya efter snart 3 år med dom gamla ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0