orkar inte blogga

jag orkar bara inte blogga just nu, det kommer när det kommer men jag orkar inte känna press att skriva eller hur man ska säga. imorrn drar jag in till stan med chiksen och ska köpa maaassa skor ! om jag får pengar vill säga. pappa sa att jag kunde få de om jag städade mitt rum och blev klar med mitt so arbete men glöm det gubbe :D jodå, den är faktist snart klar, men städade gjorde jag i helgen så det får vara stökigt. jag gillar det faktiskt. är det inte mysigt när man är inbonad i kuddar och filtar kastade huller om buller. även e madrass ligger på golvet som man kan rulla ner på. treeevliigt. nej hurrninini. nu ska jag ta och fortsätta här va.

Kommentarer
Postat av: malin

jo alice du orkar visst blogga, kom igen! <3

2009-05-30 @ 11:35:05
URL: http://muliins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0