JAZZIE !

shobbredobbre ni glada och oglada. här sitter jag hemma från praoen och har grymt ont i huvet, jag har ingen aning vad det beror av. antingen förlite sömn eller vädret igår. ni har jag praoat i en vecka och en dag, alltså snart är praoen över. 2 dagar kvar. på ett sätt blir det skönt att sluta och komma tillbaka till skolan igen eftersom då slipper jag dom långa dagarna men det har varit grymt roligt ändå på solvalla och man lär känna så många roliga och sköna människor. det hade ni inte tänkt på va ? att dom flesta på solvalla går runt och är allmänt trevligt och man garvar åt deras konversationer.

igår körde hanna och jag shettisen Jazz, en 6årig vallack som dels är över 107 (över den höjden som a-ponnyer ska vara för att kunna tävla mot shettisar) och super busig. vi låg som på ett led, först ivana med elin (handledaren) sedan två elever på varsin liten häst, jerker och korall. sist jag och hanna. vi saktade alltid in i kurvorna och 'reaceade' på långsidorna. det ni.
 

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag tycker trav är lite läskigt... Haha, egentligen tycker jag körning är läskigt i allmänhet!



Jag håller mig till ridningen, jag :P.

2009-05-15 @ 18:51:26
URL: http://dreyra.blogg.se/
Postat av: Sara

Jag tycker trav är lite läskigt... Haha, egentligen tycker jag körning är läskigt i allmänhet!



Jag håller mig till ridningen, jag :P.

2009-05-15 @ 18:51:32
URL: http://dreyra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0