tomatröd och skolfri

hejsanhoppsan ! jo, mina besökare sjunker självklart eftersom jag aldrig skriver och jag får skylla mig själv. men jag har helt enkelt inte tid att skriva 5 inlägg varje dag. jag har ett liv hurrni :D men igår (valborg) var jag med norman och moppade till svartsjö slott där dom tände en brasa och sjöng. så himla intresserade vi var verkligen, nej inte riktigt va, vi gick runt och öppnade små luckor som fans på slottet och kikade in i fängelseceller tror jag. moppade vidare ett fåren och sedan hem till mig, där jag deckade efter 5. snacka om trött.

idag, första maj alltså brummade jag,malin och anna iväg till stenhamra där det var tävlingar. herre jävlar vad dom rider. ursäkta mig nu, men hästarna var längre en jag vet inte vad och drog som fan. men trevligt var det. i timmar satt vi i solen och nu är jag kräftan. jag drog på dirr hem efter tagit hand om felicia och åt sedan till badet där det fanns lite sköna människor. så jag kom nyss hem, trevligt hade vi men blev en aning kallt på slutet. btw. igår var jag och shoppade med mor min. köpte två klänningar, en bikini, rosaläppstift, gladiatorssandaletter med 12 cm och två brillor. kanye west ni vet.

Kommentarer
Postat av: Fanny

Ha en bra dag!

2009-05-02 @ 15:28:04
URL: http://faaantaaan.blogg.se/
Postat av: Jennifer

:)<3

2009-05-03 @ 22:44:13
URL: http://ttrasig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0