är sjuk

Ta fram mobilen

Namn 7 - anna melin
Är han/hon kul? - hehe, hon är trevlig
Har du kramat personen? - nej det har jag inte
Minnen med personen? - kan jag inte säga 

Namn 9 - axel
Var träffades ni första gången? - träffades, jag såg honom på the voice för 2 år sedan
Har du kännt personen länge? - nej,jag känner inte honom
Fullständigt namn: axel blablablabla ?

Namn 14 - clara gentele
Flicka eller Pojke? - flicka
Är ni nära vänner? - inte jätte nära
Har du pratat med personen i telefon? - ja det har jag

Namn 15 - daniel  cordeus
Hur länge har ni känt varandra? - honom känner jag inte direkt, brors kompis
Kan du berätta hemligheter för personen? - haha, ah verkligen

Namn 35 - JONTE <3
Är hon/han vacker? - han är ful som stryk xD
Känner du honom/henne bra? - nej
Är han/hon upptagen? - det vet jag inte

Namn 50 - martin rosén
Har du sänt personen ett sms? - si
Är det en tjej? - nej, eller jag tror inte det?
Går personen i samma skola? - nej

Namn 56 - mattias steenhouwer
Är ni släkt? - hahaha
Hur är han/hon till sättet? - feg?
Känner du honom/henne bra? - nej, inte alls

Namn 83 - oskar äggröra ? :S
Hur gammal? - 14
Bor? - enskede ?
Hatar du personen? - hahahaaaaaa

Namn 93 - rebecca carlson
Har du besökt personen? - jajamänsan
Är han/hon trevlig? - ja, det är hon
Vad börjar hans/hennes namn med? - r?

Namn 122 - sebastian estlander
Har du sett personen full? - nej, han har ring mig när han var full
Är personen äldre än du? - ja om han är !
Betyder hon/han något för dig? - nej, inte mycket

Namn 129 - victor rönneling
Är han /hon vacker? - ah han är super vacker
Minne av personen? - många
Har du hennes/hans msn? - om jag har

Sista namnet
- åke pappa levin

Gillar du han/hon? - han är världens bästa pappa
Har ni varit tillsammans? - nu tycker jag att det var en äcklig fråga


Kommentarer
Postat av: Rebecca

hörru den där namn 93 är det jag lr någon annan ;) kram

2009-11-16 @ 12:46:01
URL: http://dailydoseofrere.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0