jag är trött på folk

ja, eller kanske inte alla. men jag är grymt trött på folk som går runt och snackar, försöker driva runt ett ryckte som för dom inte lyckas eftersom ingen bryr sig, alltså att ni ens tar tid att prata om andra ni inte känner eller vet ett skvatt om "jag fick höra det utav blablabla" "nej blablabla sa.." onödigt. faktiskt, vad ska man säga, fan vad hemska tjejer kan vara igentligen? en i min parallel klass snackar visst skit om mig och min kompis, till vem? jo till sin lilla syster på 8 år, är det avundsjuka? självklart, jag visste knappt vem människan var fören jag fick reda på det av någon. ojojoj, släng dig i väggen fulasatan. ah men juste, på tal om skitsnack. eller vad man hatar lixom. folk som förutspår en människa efter utseende, för att man har rött hår betyder inte det att man är läspisk, för att man färgar håret svart betyder inte det att man är "emo" och skär sig, för att man har piercing betyder inte det att man är en pundare. blä på er. ni kan dränka er i sjöjäveln.

Kommentarer
Postat av: sanna

kunde inte sagt det bättre själv!

:)<333

2009-11-10 @ 20:04:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0