sjuk, igen !

vad är det här? gick till skolan igår och nu må man som man mår igen. men efter några timmars sömn blev det mycket bättre och jag måste gå imorrn. då blir det gymnasie mässa och jag har ingen lust att gå som en tönt med pappa på lörda (heee heee, sry dad).

igår tränade jag för hanna, ¨dressyr och då blev det lite delar från internationella program. felicia var mycket duktig tyckte jag och hon fick massor med beröm. måndagens hoppning gick oxå super och enligt cribba ska jag nu börja tävla L.B och L.A innan utomhussesongen börjar. good luck i say.

nej, faktiskt så tänker jag göra nytta idag, tänker förstsätta på mitt arbete om globala uppvärmingen, plugga ännuännumer till provet jag skulle haft idag men även börja plugga på so prov nästa vecka som handlar om förintelsen och vad som hände efter.

drake - best i ever had


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0