två veckor kvar till advent

japp, you heard me. det är bara två veckor kvar till advent och jag bara längtar tills det blir myspys med tända ljus och tomtar i trappan. nej men idag är det söndag och jag mår fortfarande lite dåligt, ont i halsen och snoret rinner men det hindrade inte mig från att träffa några kompisar igår kväll, jag hatar att sitta hemma på en lörda kväll.

nu har jag snart gått halva terminen i nian och bara ett halvår kvar. oj, sedan lämnar jag uppgård och fortsätter ut i livet, kul alltså jag längtar faktiskt men tråkigt att lämna en klass man kan vara sig själv med och litar på. men en bra sak till, när jag har slutat och det blir sommar kanske kanske (om det går som det ska) ska jag till usa, florida igen med sännisch. gud vad jag ska spana in killar.


sean kingston - replay (tror jag)

Kommentarer
Postat av: sanna

JAG LÄÄÄNGTAR :D<3333

2009-11-15 @ 19:25:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0