försöker

jo, alltså jag försöker väll fortsätta då. trotts allt är det rätt skönt att få skriva av sig när man inte alltid kan prata. igår fredag träffade jag louise norman i stan med lillen och hanna, louise skulle pierca naveln och vi skulle vara extra stöd. faktiskt är jag ett jävligt soppigt stöd eftersom jag garvar stup i kvarten och gör mina extremt coola grisljud och sen "oj". drog ut sedan på kvällen till stenhamra, rätt tråkigt faktiskt men jag var för trött och kände mig så osocial man faktiskt kunde bli. drog äver ut idag igen till stenhamra, lite roligare eftersom jag druckigt monster innan, och jag lovar dig. när jag är trött behöver jag energi. sitter nu här i min säng och funderar på om jag ska sätta på en film, ice age förmodligen.

Kommentarer
Postat av: elinor

vilken söt katt :D

2009-09-14 @ 21:13:57
URL: http://elinorpetterson.blogg.se/
Postat av: Linneadensnea (:

söt kisse :)

2009-09-14 @ 21:31:12
URL: http://linneadensneas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0