i wanna be loved by you

att säga det med ord eller enbart med bokstäver är helt blankt för mig. jag pratar om orden "jag älskar dig". att säga "jag älskar dig mest i hela världen" det betyder faktiskt ingenting för mig, jag har hört det tusentals gånger av massa random people så faktiskt betyder det inte så mycket för mig längre. själv har jag jätte svårt att säga just dom orden till folk, måste verkligen pressa fram dom. jag älskar rätt få här i välden men jag gillar desto mer. det jag vill säga är att, bevisa att du älskar mig. jag är trött på att gå och hoppas. på att vilja och faktiskt tro någonting. det tar på min kraft, snart struntar jag i det här.

erik hassle - wanna be loved <33333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0