är det sommar ?

inte riktigt va, snart kanske. men om 40 skoldagar är det sommarlov, alltså måste jag traggla igenom alla 40 dagar för nu är det förtusan dags att jag ska bli frisk någon gång. jag är små sjuk hela tiden, beror det på att jag är skoltrött? jag vet inte. just nu sitter jag på min altan och äter lunch, en god härlig annanas blev det. farmor och farfar tyckte synd om mig igår och åkte ända från uppsala för att ta hand om mig som var en feber snorig unge. ingen träning blev det igår heller men det var rätt skönt.

det är synd att man går i skolan under den här tiden, det är så soligt och fint ute och vi sitter bara inne hela dagarna och drar för gardinerna, varför inte kunna ha lektionerna ute på gräsmattan snart ?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0