tankar


för länge sedan kunde jag inte se ett liv utan dig, du fanns i all oändlighet och dåtiden. runt om mig och på min insida, ett helt hjärta, tusentals stunder,minnen, underbara tid. jag kan inte mer än att säga att jag är tom. på ord, meningar, på allt man kan tänka sig. vart är bilderna? aldrig kan jag glömma det, oss. dig. av flera miljarder, blev det du. ett halv år som jag varit utan dig. jag tänker på dig var eviga dag, långa dagar som segar som tuggummi och dom korta vill jag bara helst glömma dig för ett tag. tungt, jobbigt,smärta. ett sätt att breskriva det på. jag håller det uppe för dig, hjärtat. ett halvår och några till, vänta bara, jag kommer efter dig.
vila i frid, jesper steen söderdahl.
 
- du är en av himlens alla änglar, men för mig är du speciel


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0