genom eld

god dag! hur står det till en sådan vacker söndag? själv är jag så otroligt trött efter att ha levt sista sommarlovs dagarna till fullo även det kanske inte det bästa vädret så har umgänget krossat allt, till och med vädret. imorgon börjar lilla jag gymnasiet, john bauer blir det. jag vet inte riktigt om jag vill det faktiskt men jag får åka dit och känna efter sedan byta om inget annat. ja, dom senaste dagarna har jag oxå hunnit köpa lite kläder (framför allt till skolstarten) och en ipod till att döda lite tid på bussresorna till och från skolan. 

nej, nu ska jag somna in en stund. fixa iordning för skolan och gå ner till min kära lilla ponny.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Gå gärna in på min blogg och läs ett inlägg där ni kan vinna ett fint pris av en tjej. Jag vill bara skriva vidare så alla som vill kan delta i tävlingen. :D

2010-09-07 @ 20:22:33
URL: http://emeliewilliamsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0