tvåtusen spänn, bara sådär :O

idag var hela (nästan) tjocka släckten här hos LEVIN och firade pappa åke och danneboy som fyllt år tidigare i sommar. galet mycket mat blev det och nu är jag så tjock att jag inte får på mig en ända byxa (förutom mjukisbyxor, även fast dom oxå kan sitta lite tight runt skinkorna). jag fick hela TVÅTUSEN svenska riksdaler utav morbror och hans fru. galet bra nu när jag ska shoppa galet till skolan börjar och min industrial jag ska göra. boysen och my chicitas på kvällen precis som vanligt och kom precis hem för en minimal sekund sedan. i veckan blir det kräftskiva hos norman, fifan vad smaskens! egen fiskade och grejer, kan det bli bättre?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0