bara -6

tjena snopp! idag drog pappsen och jag iväg med min fina transport och körde till stavsborg och red i ridhuset. gick hur bra som helst. hon var ko lugn och kunde dippa ner huvudet i backen när jag travade av henne och dessutom red jag med sporrar. vilket jag trodde skulle leda till en stressig häst men gick grymt mycke bättre eftersom jag fick mer kontakt i bakdelsvändningarna och skänkelvikningarna. öppna gick riktigt bra där med, men slutna på volten gick väll lite mindre bra. jag blev total imponerad på min dressyrtränares nya unghäst hur den hoppar över en gren på kanske 80 cm i hagen. fint var det också! åh vad jag babblar ...

Kommentarer
Postat av: Warnmark - Tävling i bloggen -bloggen för dig & din häst

Sv; Jag hade aldrig hört det innan :o. Men vill inte vara elak mot den anonyma, bara det att man tycker att dom kan stå för det dom säger :p

2010-01-10 @ 19:06:53
URL: http://warnmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0