min blogg

alus.blogg.se är min enga blogg jag startat för att skriva av mig och liknande. det jag skriver i bloggen är helt upp till mig vad som ska stå eller inte och jag vet mycket väl att allt läggs ut på internett och varenda jävel kan läsa den. vill jag vika ut mig och lägga ut bilder på mig naken, gör jag det. vill jag censurera mina bilder, gör jag det och samma sak, jag skriver det jag vill och har mina åsikter, så är det bara. jag älskar när folk komenterar och skriver nåt kul, men fula, taskiga och dumma komentarer tar jag bort. dom är inte värda att stå där och även fast det står som anomyn så vet jag ändå vem du är, din ip adress står. och faktiskt behöver man inte utrycka sig jämt gillar man inte min blogg, fine. läs den inte då. den är ju bara en liten liten minimal del av alla andra ännu roligare bloggar. många säger att "jag tål kritik", kanske gör inte alla det. ett tips bara ;)

Kommentarer
Postat av: M M A R C U S / fotoblogg

sv. tack! :o och inte ska du få dåligt samvete... öva öva öva! :) säger alla... jag vet :p

2010-01-04 @ 23:37:35
URL: http://mmarcus.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0