roligt eller bara väldigt patetiskt?

många ungdomar drickar, många av mina vänner dricker (jag håller tyst, mina föräldrar vet om min blogg) och jag tycker på inga sett att man ska utrota alkoholen från oss, men det jag kanske menar är att va fan lite klass och stil vill man ändå ha. att sitta vid ett dagis, 3-4 pers och rå dricka ren vodka (eller utspädd med fanta,vad vet jag) bara för desperationens skull, bli fulla. det är bara pinsamt att se och sedan skryta om det är ännu mer pinsamt. köp nåt godare, fixa en fest och ha lite kul med folk istället. jag lovar att det blir mindre snack om saken veckorna efter. blinkblink*

Kommentarer
Postat av: J to the essika

syftade du på någon speciell där eller ? ;s

2010-01-09 @ 12:37:58
URL: http://bbarajess.blogg.se/
Postat av: J to the essika

sv: nej nej undra bara :)

2010-01-09 @ 20:59:54
URL: http://bbarajess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0