a trip to adelsö !

det blev trotts allt adelsö igår kväll. jag sket i mr. T. vem orkar vara med honom egentligen?  tältning i spöregn mitt ute i ingenstans vid vattnet. mysfaktorn låg på hög nivå med regnsmattret mot tält duken, ostbågar i högstahugg och skitsnack så det skrek om det. så ska det vara, att ha tjejerna samlade och verkligen låta allt det gråa rinna ur en och bli som renad igen. tjejer needs SKITSNACK! vi love bullshit.

mindre kul blev det när vi vaknade i morse av att allt, då menar jag allt, var blött i tältet. sovsäckar, madrasser och allt. bra kallt och fuktigt blev det. men nu är jag äntligen hemma i morgonrock och ska ta mig en varm lång dusch. ikväll blir det boysnight hoppas jag, dom har jag saknat :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0