svar

Elinor om det bästa jag har:
Hej alice! Du, jag tänkte fråfa dig en sak. Du har ju läpp piercing, jag ska ta på en studio men jag vet inte hur man sköter den. Kan du ge lite tips? :) tack!

sv; hej på dig ! förmodligen kommer hon/han som piercar dig berätta hur man sköter om piercingen(om det är ett seriöst ställe du går på). jag tog min själv, med nål. och jag råder till att tvätta minst två gånger om dagen med bakterie dödande medel som t.ex alcogel. men eftersom jag är så nojjjig om att det icke skulle bli infekterat så rengjorde jag hela munnen med listerin efter varje gång jag åt. inge infektioner fick jag eller otrevligt var :) tvätta det hellre för ofta än för lite :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0