Talkin about a revolution


jag lyckas när jag vill, jag kan allt när jag vill. nu har åren gått och jag slutat uppgård, mitt mål var inte höga betyg, eller att ha klarat alla målen. mitt mål var att jag skulle vara nöjd, vara stolt över det jag gått ut med och det jag framförde. god damn it, jag är så nöjd och stolt över mig själv så jag spricker. med 215 poäng gick jag ut högstadiet, det är inte högt men jag tyckte jag gjorde det som krävdes, jag är värd mina 215. år 2009 började årskurs 9 och det var ett galet jobbigt år för mig. eller för många. jag miste en väldigt nära vän till mig i moppeolycka en mörk oktober kväll. den händelsen har kvävt ner mig och fått mig gråtande många många kvällar. men trotts det, jag orkade. eller knappt, men jag försökte. tack fina underbara vänner jag har orkade jag, även dom andra. men jag är stolt över mig själv, jag är stolt över att jag har mina vänner och den underbara familj jag inte alltid visar hur mycket jag älskar.


Kommentarer
Postat av: ammi

Dt är jävligt bra jobbat, grattis gmn <3

2010-07-04 @ 20:48:21
URL: http://ammiandas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0