vi gör en alice !

mamma mu tvingade upp mig i morse klockan 9 för att hålla i en super duktig och två odrägliga hästar när hovehovslagaren kommer och slipade naglarna och satte på nya fina klirrande dojjor. i 30 graders stekhetta var man tvungen att bråka med en buse till häst. hur ska jag formelera det ... jag blev bra lökig !

nu har jag ätit bra mycket jordgubbar och känner mig ett par exra kilon tyngre. jag har faktiskt en nål i ena örat för jag tänkte ha tre på varje sida, om om om jag vågar jag göra en industrial piercing. och sedan min sidecut förståss, vore ushäfftigt. nu ska jag fortsätta trycka in nålan i mina öron och dansa till we no speak americano ! fifan jävla emo jag är.

jag är fett hardcore

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0