ångest

jag vet att gumnasievalet redan har varit och så vidare men jag känner ändå mig förvirrad över hur jag vill ha det. vill jag verkligen då atletica? vill jag inte gå dans. visst jag har sökt både john bauer och bromma med dans men tänk att gå fryshuset eller kulturama dans? skulle vara helt otroligt men försent nu. alla intagnings prover görs nu i mars och jag har inte sökt dit. usch, lägger det lite på hyllan ett tag.

på onsdag blir det konser med hanna och ivana med middag innan pånågon tjusig resturang. gå med richard och hence vet jag inte riktigt med tanke på lite bråk. i helgen blir det FEKKE, skojja mamma blir myskväll hemma hos sanna ;).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0