hum från humlegården


1 mars idag och endast 2 dagar kvar tills jag fyller 16 ! (jag hoppas på ett grattis) och faktiskt betyder det att det är endast 3 månader kvar till sommarlovet, endast 3 månader till vi slutar uppgård och splittras från klassen. fy farao vad jag längtar tills den 9 juni då vi står där på skolgården och får snart snart dra där ifrån. men tanken slog mig för några dagar sedan att faan vad jag kommer sakna det här. känna mig trygg, ha massa vänner omkring mig och bara kunna luffsa omkring i lodiskläder. framför allt alla minnen man har i skolan. vad ska jag säga, snälla låt tiden gå fort men gör så jag får tid tillsammans med dom man vill så länge man kan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0