veckans planering

nu tänker jag göra något nytt faktiskt, nämligen veckans planering. en väldigt lugn vecka.

måndag: skola, hoppträning
tisdag: nationelt prov i fysik, dressyrträning
onsdag: operation uppgård, jag blir ledig alltså, stan kanske ?
torsdag: oplanerad
fredag: fira julia ?
lördag: genrep för dansen
söndag: dressyrträning

planera mina veckor gör jag faktiskt alltid, fast i huvudet då. eftersom jag alltid har så otroligt mycket att göra prioriterar jag mycket för att inte köra in i vägen, det är nära alltså. skönt för mig att jag inte har tävling i helgen så jag kanske får sova längre en till 6 en söndagmorgon?

Kommentarer
Postat av: Lollo

sv: naaaw <3 du med min moouusi ;) haha :D<3

2010-05-11 @ 14:36:49
URL: http://tihiw.blogg.se/
Postat av: Anonym

rider du inte ons tors fre lör ?

2010-05-13 @ 14:27:31
Postat av: Anonym

självklart rider jag 6 gånger i veckan, men brukar inte skriva upp mina "vanliga" ridturer. rida ut, markarbete, skritta ut, longera ...

2010-05-14 @ 10:42:16
URL: http://alus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0