åsikter.se

alla har sina åsiktet, jag har jävligt starka åsikter. just nu handlar det om sveriges politik, lagar och allt det där. ett otroligt känsligt ämne som jag kommer snacka om just nu är skillnaden mellan rasist och inte rasist. sverige morderniseras för varje dag, både posetivt och negativt. men sverige håller på att inte vara sverige längre och snart är vi en plats, bara ett land. utan färger och sånger. den blomstertid nu kommer har tagits bort från skolornas avslutningar, för att det kränker. men hur? vad sjunger man egentligen om? grönt gräs? blommor? icke är det en kränkning. national sången sjungs nästan aldrig längre och har inte sverige rätt att sjunga den precis som alla andra länder sjunger sina minst 3 ggr per vecka? är det fel att vara stolt över sitt land? jag är otroligt stolt över att jag bor här. jag älskar sverige. men är jag rasist för det? nej verkligen inte. det har inte med saken att göra. det handlar om sverige, lagar och hur svenskt folk beter sig. åker man till egypten eller något annat muslimskt land tar man på sig en kofta över axlarna och sätter på sig byxor som täcker benen. det handlar om att resperktera och anpassa sig för dom övriga. det var bara det jag ville säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0