avklarat

Ännu en lång dag är avriven från kalendern, idag måndag har skolan bestått av matte matte so och lite klassråd. trött i huvudet efter alla dessa variablar man försöker lösa ut har lilla sham hållt humöret uppe på mig. Den pricken gör klassen.

Tog första bussen ut mot öarnas ö, Färingsö. Tog mig en macka och sedan vidare mot stallet, slit och släng hela stallvistelsen men fick belöning med hoppning. Lilla Diana imponerade mig att hoppa tunnorna som jag själv tvekade på men tog mig över ändå.

Hursomhaver, mamma är snart hemma och då blir det lax på bordet och oj vad jag ska njuta ! Fina flickor på ekerö äter inte donken mat(för vi har ingen donken), vi äter fin mat och älskar fin (fet) mat.

Bild från nåttarö 2008

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0