alice kan inte blogga

jag kan inte blogga, jag kan inte komma på något, jag kan inte fixa snygga headers, jag kan inte fixa snygg design, jag är inte bra på datorer, jag är inte teknisk!

jag kan inte bli journalist, för jag kan inte layouta en tidning. jag kan inte ha något annat förutom sony ericsson, för jag blir ledsen när en nokia ligger i min hand och att komma in på medelanden är ett mysterium.

JAG KAN INTE TEKNISKA GREJER!

ska jag vara helt ärlig? det är därför lilla jag ska jobba med något praktiskt, polis vill jag verkligen bli. dansare med, ungdoms psykolog, tatuerare kanske ... gå runt i pyjamas ? mums.

fyfarao för detta förberedande, man vet inte exakt vad man vill när man är 16. att välja gymnasium är en världsundergång om det blir fel. herregud, vi kommer jobba i över 40 år, jag tror vi kan hinna plugga några år extra om det skulle behövas.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Alice följ ditt hjärta, det orndar sig ska du se, du väljer det som är bäst för dig och det gör inget att välja fel och välja om. Det är ditt liv och det är du som väljer hur du vill leva ditt liv och när det stormar och blåser hårt och snålt så är jag är och puttar och stöttar, kram din mamma

2011-02-24 @ 22:10:01
Postat av: Anonym

Alice följ ditt hjärta, det orndar sig ska du se, du väljer det som är bäst för dig och det gör inget att välja fel och välja om. Det är ditt liv och det är du som väljer hur du vill leva ditt liv och när det stormar och blåser hårt och snålt så är jag är och puttar och stöttar, kram din mamma

2011-02-24 @ 22:10:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0