.

jag är kvävd, jag kan inte andas. viftar med armarna för livet, skriker från tårna. jag kan inte andas! en dag, bara en ynka dag vill jag låsa om min rygg och låta mina tankar flyga. bortom målnen och över bergstoppen. bara en ynka liten dag behöver jag för hålla mig stadig, ingen hjälp vill jag ha, ingen förväntan att jag ska vara tacksam. kommer du för nära blir jag den tyran som lever inom mig dom dagar innan djävulen rinner ur mig. kunde jag sticka, skulle jag sticka en tröja med motivet
"rör mig inte, jag har asberger"

 


Kommentarer
Postat av: warnmark -presspass på GHS 2010-2011 -Vinn benlindor från JW

Sv; Haha tack :)

2011-02-23 @ 20:29:59
URL: http://warnmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0