en förändring

Okej jag kan inte ljuga. Mamma har sett mig dunderfull och super dräggig (hej mamma btw). Nu är det slut med alkohol och dricka, det ska bli en förändring på det här och det finns fler nackdelar än att bara vara bakis dagen efter.

För det första är dagen efter helt förstörd, jag tål nog inte alkohol på samma sätt som många andra kanske gör. Jag kan vara helt förstörd dagen efter av bara några cider, och hur kul är det egentligen och vakna upp en ledig dag då man vet att man kunde hittat på något och kanske spenderat dagen med vänner eller kanske i stallet (såklart)

För det andra, hur kul är det egentligen att inte komma ihåg något från gårdagens bravader? Ja, självklart har jag hört "lär dig dricka med måtta". Dom orden har gått som sågar in och ut från mina öron. Men vet ni vad? Det funkar inte, dricker jag en droppe mer än vad jag behöver är allt kört. Då växer alkisen i mig och jag kan inte hålla mig borta från flaskan "bara för att" kanske är det för att "dricka med måtta" ska jag fan inte göra! När jag lär mig, så lär jag mig.

För det tredje, så jävla roligt är det inte. Lite sådär halvvarm i kroppen och lite rund om foten är alltid en gokänsla under härligt sällskap och färsk musik. (förlåt mamma men du håller med mig det vet jag) Men komigen klarar man inte av att ha roligt som nykter? Väljer jag på någon fest att inte dricka så är jag inte den som sitter i ett hörn och biter mig på naglarna. Jag är ändå med och skakar rumpa!

Från och med nu, DANSAR JAG NYKTERT!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Heja härlig inställning klart man kan skaka rumpa nykter så klart kram din mamma

2011-11-08 @ 20:28:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0