det går bra nu

vad är det för dag imorgon ? LÖNTIME! Härligt härligt, 3000 katching!

På tal om lön, så åkte jag till brommas gräddhylla och jobbade lite. Fint ställe måste jag säga, så om jag ska byta min identitet från bonde så blir det en svensk idyll i brommas fina kvarter. Kanske inte, man vill ändå följa sina drömmar så att renovera sandvik med evigt gröna ängar ligger som nummer ett. Men man kan ju alltid ha en plan B utifall jag ångrar mina planer och satsar på att vara hemma fru, eller nåt.

Älsklingen min har hållt mig sällskap hela helgen och följde med till morfarah i söndags, det blev en solig eftermidda i gamlatrackter, Hässelby. Alltid lite nostalgi känsla men herre min skapare vad dom bygger om och "förstör", vart tog mitt getto vägen?

Av mina 3000 kanske jag köper mig en ny hjälm, jag vet en sådan hästnörd jag är. Men vad gör man inte för intresset? Eller kanske ännu ett par skor? På den senaste månaden har det blivit nya hunter, jeffrey campbell och airmax. Jag vet vilken himla blanding på skor. Men jag har en annorlunda fetish för skor än vad andra har, för mig är det inte bara höga high heels som turns me on. Vita Dr martens är mitt nästa skomål!

Kommentarer
Postat av: SHUNi -hästblogg

Vilken härlig blogg du har :D Kika gärna in på min hästblogg och lämna en kommentar om du har tid och lust ;)!

2011-10-24 @ 20:27:23
URL: http://shuni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0