god afton mina vänner

en sådan bitter söndagkväll? Regn, kallt grått? Snart är det vinter och snö? Gillar man det eller icke? Det är frågan. Alla har åsikter.

En sådan söndagkväll som detta ligger jag och spanar in musik på youtube, tänk vilken hel del olika musik det finns. Och tänk att alla har så olika smak! Jag är en allätare, kan tycka det mesta faktiskt funkar i mina öron. Vissa bättre och sämre ( dom som står mig närmast hjärtat justjust nu är skrillex och kapten röd, det är dom som fyller mina öron och dom som tilltalar mig på rätt sätt. Framför allt kaptenen när jag känner orättvisa i denna blåa värld).

Vart jag kommer ifrån, där jag bor finns en slags musik. Många tar del av musiken med varandra och kan oftast sjunga med varandra, det är bara för vi är rätt lika ändå,eller var. Människor jag lärt känna mindre än ett år har visat mig musik som påminner om den jag lyssnade på sedan barnsben ( eller som jag hörde från min brors rum och lilla jag tog del av. Ken ring).



Min pojkvän visade mig

- Södra sidan

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag förstår inte .. Var din pojkvän otrogen ?är ni tillsammans igen eller har ni gjort slut ?

2011-10-09 @ 22:54:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0