hej kära dagbok

Ska jag vara ärlig ? Helt ärlig i denna fantastiska extremt bra bloggen?
Okej, från min hjärta ska jag skriva det ärligaste inlägg på länge.

För det första skulle jag vilja hänga ut en viss person här, en som förstör väldigt mycket.
Hon har gått på mina nerver den senaste månaden och jag visste att det var något med henne.
Och ska jag vara ännu ärligare, skulle jag vilja möta henne öga mor öga och bara se hur lillskiten skulle reagera.
Bara visa mig lite, se grymt sur och hota med att "rör du då fucking dör du, okej?"
shit vad hårt jag är, jag vet. Huligan.

Nej, jag skojar. men dont mess with me för då messar du med a fucking worrior !
Ha en bra dag !

weei, jag ser lika fjortis ut som dig, bara det att jag var två år yngre på bilden än vad du är nu. oups vilken fjorre du är !


Kommentarer
Postat av: sham

hahah fuck 96orna jag kommer döda horserbungarna åt dig <3

2011-10-05 @ 10:35:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0