jag bara säger.

Den lilla stalkern som jag är, skulle jag nog klassa mig som världens bloggstalkern. Iallafall här ute i min lilla by. Hur som helst går jag in på edenströmmaren, flickan säger att hon shufflar och då säger jag bara fan va härligt med en brud som shufflar. Där emot en fråga bara, har "shuffel" blivit det nya "fjortismove"et ?

Jag ser iallafall på hennes blogg att ett youtubeklipp är inlagt och på klippet är det en liten kille (kanske min ålder, kanske mindre) och "shufflar" till lite house plingediplong (jag är ledsen men har redan glömt bort låten) "shufflet" blir väll lite mer åt det studsiga hållet. shuffel är ju ändå en slags dans som ser ut som man glider på marken. typ.

här har vi shuffel, och shuffel till hard core

Kommentarer
Postat av: Bacon

Det är jag som shufflar. Och jag är 18 år.

Bara så du vet liksom!

2011-10-13 @ 15:26:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0