livet på landet

just denna dag tackar jag gud för den underbara placering av min familj. Jag tror gud tänkte smart. Imorse försov jag mig, kanske bara en halvtimme, och jag får skippa skolan för pappa. med den försovningen kan jag säga missar jag en halv skoldag, förstår ni? Hela 1 timme och en kvart tar det för mig att åka hemifrån till thorhildsplans gymnasium och thorhilsplan är en av dom närmaste skolorna för mig.

Nu ligger jag och gosar i min enormt sköna och varma säng, ska slå på en film och fixa ordning lite te. Imorgon är ett måste att åka till skolan och om nora håller sitt ord blir det filmmys på håltimmen (jag ber dig köp ostbågar!)

imorgon ska jag baskemig ha mina jeffrey, så saknade dom är. Älskade skor tack för ni lyfter mig 14 cm från jordytan.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0