en kväll förstörd

God förmiddag. Nu sitter jag i skolan bänkad framför en dator på samhällskunskapen och är klar med uppgifterna och tänkte döda lite tid med att ägna den åt bloggen. Hur som helst är jag lite otaggad på skolan efter att höra hur dålig svenska man har, hur lite man fattar när man skriver ( det finns ju google translate om ni inte förstår mig).

Hur som haver blev min kväll lite förstörd pågrundutav ett par vuxna tanter, 50 barrare. Jag fick påhopp att jag snackar skit men på riktigt, jag är ju inte 14 år längre och varför i allvärlden skulle jag ägna min dyrbara tid åt att stå och snacka om ett par rugguglor utan liv. ack ack så pinsamt, skäms ni inte?


tack och hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0