grymma sköna brud

Idag fick jag träffa Sanna. Idag fick jag faktiskt träffa henne, min barndomsbästis. Från den sekund när jag fick träffa henne blev jag påmind av det som fanns för några år sedan. Det finns kvar, alltid, men inte varje dag och vi mins stunder tillsammans suddigare än för 3 år sedan. Så länge sedan jag träffade lilla sanna. Det är nu jag inser hur mycket jag saknar min vän, hur mycket jag missat med henne och hur mycket jag faktiskt tycker om Sanna.
Tack vännen för timmen jag fick dela med dig idag, älskar dig Sanna.


Kommentarer
Postat av: sanna

Ååååh!! Älskade vän vad glad du gör mig! Älskar dig så jävla mycket, världens bästa Alice <3

2011-09-18 @ 22:20:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0