Alice talar

Godmorgon, goddag, godeftermiddag... Hur vi nu skall ha det. Time for some talk! Nu ska vi prata lite om ex, en förredätting, en "jag dumpade dig för det funkade inte". Det kan ha varit ett bra förhållande, båda älskade varandra och allt var lycka men ibland funkar det bara inte. Då blir det byebye och vi hörs sen! Hur som helst ett ex ska inte existera i ett nytt förhållande, eller överhuvudtaget. Mina ex är mitt förflutna och det kapitlet är jag redan klar med. Nu är jag inne på en helt ny bok. Vare sig jag är tillsammans med någon eller singlar runt så ska inte exet vara där. Det kan förstöra både för mig och min partner jag är tillsammans med. Gör man slut så finns det alltid en anledning till varför man gör det. Det finns alltid en anledning till varför man byter flickvän/pojkvän. Det är kärlek, man kan inte styra vem man faktiskt tycker om. Det finns alltid någon som känner att känslan kommer tillbaka för ett ex, det är samma sak. Det är kärlek och vad ska man göra åt det. Men tänk efter, varför gjorde du slut ? Varför är du inte fortfarande tillsammans med ditt ex om du ändå har känslor för honom/henne? Det kommer förmodligen sluta på samma sätt igen. Du är ett ex, förmodligen har du fler än ett ex. Nu xar vi alla ex!

Kommentarer
Postat av: Diana

Jäkla bra skrivet!!



Du har väl inte gjort slut med Milan? :/

2012-01-03 @ 16:16:35
URL: http://horzilover.blogg.se/
Postat av: Anonym

Bra sagt Alice!

2012-01-04 @ 22:05:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0