det går bra nu

efter 2 gadar med "diet" har jag sett resultat. Ett kilo katching och några till ska det bli. Efter ha tagit dom förbaskade p-pillren gick jag upp över 6 kilo på ett halvår(!) förstå hur mycket jag egentligen gick upp. Så nu har jag redan gått över linjen jag låg på för ett år sedan.

Igår var jag ute och sprang till en extremt äckligt brant grusbacke, det blev lite upp och ner för den innan jag sprang vidare hem. Så idag känns det i låren och good damn it vad härligt det är att ha träningsverk. Det var så otroligt länge sedan jag hade det!

eftersom jag tränar dagligen (ridsport) är mina muskler vana att jobba på samma sätt och jag känner ingen träningsverk eller effekt av det. I ridsporten jobbar man med statiskträning, eller det bara blir så. det är inte precis en dynamisk effekt.

Nu är det högtid att Alice ska bli fitforfight igen efter allt detta latande. Alice är back on track.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0